
CityPal
Dobro poznajete svoj grad, susretljivi ste prema gostima i uvijek ćete im rado pomoći savjetom gdje ići i što vidjeti? Evo prilike da to pretvorite u odličan sezonski posao koji ne zahtijeva puno, a koji može donijeti vrlo lijep dodatni prihod u vaš džep.
O čemu se zapravo radi? CityPal je projekt kojim se turistima nastoje približiti sve znamenitosti, dobri restorani i mjesta za večernje i noćne izlaske, ali kroz preporuke lokalaca koji u tom gradu žive i stoga imaju jedinstven uvid u mjesta koja bi bilo dobro posjetiti. Na temelju preporuka lokalnog stanovništva stvara se karta svega navedenog i još raznih usluga koje bi gostu mogle zatrebati (automehaničari, liječnici itd.).
Na taj način gosti dobivaju provjerene informacije koje imaju veliku težinu i koje većina turista preferira u usporedbi s onim što saznaju iz raznih brošura i od raznih turističkih agencija. Stoga, uz pokoji dobar savjet možete doći do prilike za zaradu. Ne robujte mitovima o franšizama nego uđite u dokazano uspješan i profitabilan posao. Evo kako.

Kako je sve počelo
CityPal se prvi put na tržištu pojavio pod imenom Enjoy Zagreb, nakon čega se projekt proširio i na Pulu. Gosti koji su posjećivali ta dva grada reagirali su odlično, a CityPal se nastavio razvijati i rasti, pa je zahvaljujući oglasima počeo donositi i ozbiljan profit. Danas je to aplikacija i web stranica, ali i tiskana brošura koja svakom gostu nudi apsolutno sve što mu treba za fantastičan odmor.
Da, brošura dolazi i u tiskanom obliku jer istraživanja pokazuju da ih turisti koriste sve više i više, a činjenica da se radi o preporukama stanovnika nekog grada pomaže da se CityPal u ovom smislu istakne na tržištu.

Kako sve funkcionira
Stvar je zapravo vrlo jednostavna. Vaš zadatak kao primatelja franšize je ugovaranje oglasa sa zainteresiranim poslovnim subjektima iz pet područja: restorani, shopping i zabava, barovi i noćni klubovi, lokalne usluge, izleti i znamenitosti. Uz to, potrebno je osigurati tisak CityPal brošure u oko 30 000 primjeraka koje ćete zatim distribuirati po raznim objektima. I to je to.
Upravo ugovaranjem oglasa ostvarujete prihod, a stvari su postavljene tako da početno ulaganje možete isplatiti već tijekom prve turističke sezone. Naime, ulazna naknada iznosi 18.500 kuna, dok ćete davatelju franšize svake godine plaćati 10% ostvarenog prihoda. S obzirom da vas tiskanje brošura ne bi trebalo koštati više od 5 000 kuna (trošak tiska se pokriva od prodanih oglasa), možete računati na ukupne investicijske troškove za prvu sezonu u iznosu od oko 20 000 kuna.
Ovisno o količini i veličini oglasa koje uspijete prodati (koji se kreću od 2100 do 10 000 kuna po oglasu), investiciju ćete brzo vratiti, a velika je vjerojatnost da ćete već prve sezone ostvariti i profit! Nakon toga, vaša zarada idućih sezona dramatično raste jer trošak ulazne naknade nestaje. Sve što tada trebate napraviti je obilaziti punktove s brošurama i pobrinuti se da ih ima dovoljno.

Dobro je znati...
Važno je naglasiti da će vam za sudjelovanje u ovom poslu biti potreban pravni subjekt koji će moći potpisivati ugovore sa tvrtkama koje se pristanu oglašavati preko CityPala, a morat ćete moći i ispostaviti račun. Ovo se lako može riješiti otvaranjem paušalnog obrta ili j.d.o.o. tvrtke, ali i klasični obrt može poslužiti, naravno.
Isto tako treba reći da je broj oglasa ograničen na 40, ali vi nipošto niste obvezni prodati njih sve. To ponekad jednostavno nije moguće, posebice u manjim mjestima. Ako se nađete u takvoj situaciji, ne brinite – ekipa iz CityPala će jednostavno preostali prostor ispuniti korisnim savjetima za goste i sličnim stvarima koje bi turistima mogle biti zanimljive.
Drugim riječima, nema pritiska, koliko uspijete oglasa prodati, tolika će biti i vaša zarada – držite sve u svojim rukama.

Što vam CityPal franšiza donosi?
Naravno, kako to obično biva u ovom poslu, davatelj franšize pružit će vam svu moguću podršku kako biste što prije i što lakše pokrenuli posao. U ovom slučaju, to znači da dobivate:
-
svu potrebnu edukaciju po pitanju prodaje i vođenja poslovanja
-
svu potrebnu pravnu pomoć pri potpisivanju ugovora s klijentima
-
izrađen letak koji samo treba tiskati u potrebnoj količini
-
pomoć s tekstom na stranim jezicima (ne trebate ih poznavati, CityPal ekipa će se pobrinuti za to)
-
objava na CityPalovom websiteu
Dakle, čim postanete dio CityPal franšize dobit ćete svu potrebnu pomoć i obuku. A kako biste napravili svoj prvi korak prema sezonskom poslu iz snova, sve što trebate napraviti je kontaktirati CFCG, konzultantsku kuću koja je na sebe preuzela širenje ovog koncepta. U samo nekoliko e-mail poruka moći ćete dobiti sve informacije i krenuti u novu poslovnu avanturu.
Stoga, ako ste komunikativni, želite se okušati u prodaji ili čak radite u turizmu, ne propustite ovu odličnu poslovnu priliku!